کد خبر: 305135
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
بازدید 199
تجلیل مدیرکل کانون لرستان از روابط عمومی استان

طی مراسمی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان از کارشناس روابط عمومی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز  ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، طی مراسمی توسط محمد جواد محمدی مدیرکل کانون از کمال گلمرادی فرد کارشناس روابط عمومی این اداره کل تجلیل شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا اهمیت و جایگاه این واحد مورد توجه و گرامی داشته شود.
محمدی افزود: روابط عمومی در حوزه های خدمت رسانی به کوکان و نوجوانان این دیارجایگاه  ویژه ای دارد.
وی اضافه کرد: تخصص و تجربه ی کارشناس روابط عمومی در حوزه های فرهنگی ، هنری وادبی، بسیار مهم، تاثیرگذار و  کارساز خواهد بود.
درقسمتی از این لوح آمده است: همکار گرانمایه: جناب آقای کمال گلمرادی  کارشناس محترم روابط عمومی، بیست وهفتم اردیبهشت روز روابط عمومی؛ روز شکوهمند و فرهمند را به شما مشعل دار فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همگرایی و با ابتکار و امید،  قانونمند ، هدفمند و هوشمند ؛ با صداقت ، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح کانون استان و منافع کودکان، نوجوانان و مربیان در جهت انجام رسالت خطیر خود قرار می دهید؛ تبریک و تهنیت عرض نموده  از شما تقدیر و به پاس خدمات ارزنده تان این لوح تقدیم حضورتان می گردد. امید که بااستعانت از باری تعالی همیشه و در همه حال سربلند و عزتمندباشید. محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =