کد خبر: 305140
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
بازدید 44
کانون استان تهران و هفته جهانی نجوم

هفدهمین نشست انجمن نجوم کانون استان تهران با موضوع ماموریت های فضایی و حضور اعضای انجمن نجوم کانون استان تهران در بستر kpf برگزار شد.

کانون استان تهران و هفته جهانی نجوم

هفدهمین انجمن نجوم کانون استان تهران با موضوع ماموریت های فضایی با حضور اعضای انجمن نجوم کانون استان تهران در بستر kpf برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان تهران، هفدهمین نشست انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  همزمان با هفته جهانی نجوم، برگزار شد.

 این نشست که با حضور احسان کریمی مدرس و فعال حوزه نجوم برگزار شد به موضوع ماموریت های فضایی، تاریخچه آنها، آشنایی با فضاپیماهایی که در ۱۰۰سال اخیر ساخته شده اند، ویژگی های منحصر بفرد فضاپیماها و مقایسه اجمالی میان توانایی و امکانات فضا پیماها در ارسال گزارش های فضایی بحث و تبادل نظر شد.

 از دیگر فعالیت های علاقه مندان به نجوم در این هفته به اعضای مرکز نجوم زعفرانیه می توان اشاره کرد که با تهیه کلیپ های آموزشی به معرفی اصطلاحات و پدیده های نجومی در منظومه شمسی پرداختند.

ازدیگر ویژه برنامه های این هفته نقد و بررسی فیلم Interstellar با اعضای انجمن بودکه با توجه به نکات علمی مورد توجه اعضا قرار گرفت و نظرات اعضا به اشتراک گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =