فراخوان مهرواره‌ی عکاسی «میراث فرهنگی شهر من» منتشر شد

انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان به مناسبت ۲۸ اردی‌بهشت، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی فراخوان مهرواره‌ی عکاسی، «میراث فرهنگی شهر من»، را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد هنری با موضوع « میراث فرهنگی شهر من» (شامل اماکن تاریخی- اشیاء و...) ، ویژه‌ی کودکان و نوجوانانِ رده‌ی سنیِ نونگاه (بالای ۱۲ سال) ، نوجوان (بالای ۱۵سال) ،  اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال)  و همچنین بزرگ‌سالان ( مربیان و کارشناسان کانون) ، برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره، به پیام رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان در سایت khz.kpf.ir ، ارسال کنند.
بنا بر اعلام دبیرخانه این مهرواره علاقه‌مندان می‌بایست عکس‌های خود را به وسیله‌ی تلفن همراه یا دوربین عکاسی، به صورت رنگی یا سیاه و سفید، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و به صورت فایل، به همراه مشخصات کامل فردی، نشانی کامل پستی، و شماره تلفن همراه از طریق پیام رسان کانون به مراکز کانون ارسال کنند.
 آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مهرواره ۳۱ خرداد ماه  ۱۴۰۰   اعلام شده و از هر شرکت کننده حداکثر ۵ اثر پذیرفته می شود.

گفتنی است: پس از داوری و اعلام نتایج از برگزیدگان این رویداد هنری تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =