منتخبین جشنواره‌ی ملی شاهنامه و کودک "بامداد تهران" معرفی شدند

۶ شاهنامه‌خوان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر ویژه‌برنامه شاهنامه‌خوانی شدند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سلیمان رضایی بنیان‌گذار آموزش مجازی و دبیر جشنواره کودک و شاهنامه اظهار داشت: این جشنواره که در فضای مجازی برگزار شد، فرصتی بود برای هنرنمایی کودکان و نوجوانان تا با ارسال فیلم شاهنامه‌خوانی خود این هنر را به نمایش بگذارند.

پس از بررسی فیلم‌های ارسالی به جشنواره از میان شرکت‌کنندگان فراوان از اقصی‌نقاط کشور، اسامی اعضای برتر اعلام و کودکان شاهنامه‌خوان کانون استان چهارمحال و بختیاری خوش درخشیده و در ردیف بهترین‌های جشنواره قرار گرفتند.


در گروه طلایی علی‌رضا موسایی از مرکز فارسان، در گروه نقره‌ای فرناز عسگری از مرکز فارسان و در گروه برنز رتبه سوم از آن کیان قاسم‌پور از مرکز فارسان شد.

در این جشنواره که اعضای مراکز مختلف استان با تلاش و کوشش مستمر شرکت داشتند، باران ربیعی از مرکز فرادنبه در گروه نقره‌ای با رای مردمی قرار گرفت و ریحانه شاهینی از مرکز مجتمع حائز رتبه دوم گروه برنز شد.
همچنین از اساتید شاهنامه‌خوانی کشور تقدیر و شعله ایل‌بیگی‌پور مدرس کارگاه‌های شاهنامه‌خوانی لوح سپاس طلایی این بخش را دریافت کرد.
شایان ذکر است، همه اعضای برگزیده در بخش‌های مختلف جشنواره «شاهنامه و کودک» در کارگاه‌های برخط شاهنامه‌خوانی فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =