پیک امید در کنار کودکان زلزله زده

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی دو روز پس از زلزله به این مناطق رفت تا لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان غمگین از ویرانی ها رقم بزند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،کارشناس فرهنگی استان  با همراهی مربیان سیار روستایی و شهری اسفراین و شیروان در قالب امداد فرهنگی پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روستاهای اصغرآباد.قزل حصارسفلی.قزل حصارعلیا.برزنه.کرکی.چهارچوبه و شورک که در زلزله ی اخیر خراسان شمالی در منطقه ی گرمه و جاجرم دچار خسارت شده اند، رفتند.
 توزیع بیش از دویست جلد کتاب  وحدود یکصد قطعه اسباب بازی و سرگرمی در بین کودکان و نوجوانان، هدیه ی کانون به این عزیزان بود. بازی و سرگرمی،نمایش خلاق، کاردستی،قصه گویی و شعرخوانی از جمله فعالیتهای فرهنگی هنری مربیان با بچه های مناطق زلزله زده در روستاهای اطراف شهرستان گرمه در خراسان شمالی بود که لحظاتی رنج آسیب روحی آنان را بکاهند و در میان آوارهای زلزله، ساعاتی را در دنیای شیرین کودکی سپری کنند.

بامداد دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 زلزله ای به بزرگی 5.5 ریشتر در کانون منطقه سنخواست جاجرم درخراسان شمالی را لرزاند که سبب خسارات به منازل روستایی شهرستان های گرمه و جاجرم در این استان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =