برگزاری نشست شورای فرهنگی کانون استان قزوین

با هدف طرح پیشنهاد و شناسایی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات واحدهای کارشناسی یک نشست راهبردی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 1 خرداد 1400، نشست راهبردی بررسی طرح‌های پیشنهادی استانی و کشوری کارشناسان کانون قزوین با حضور اعضای شورای فرهنگی و دیگر کارشناسان استان، در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع استان برگزار شد.

در پی نشست سراسری مدیرعامل کانون با مدیران کل استان‌ها ، یک نشست استانی در کانون استان قزوین برای بررسی و رایزنی درباره طرح‌های پیشنهادی کارشناسان استان و شناسایی و بررسی مشکلات موجود، در کانون استان قزوین برگزار شد.

 در آغاز این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، فرصت ایجاد شده توسط مدیرعامل کانون را زمینه‌ساز بهینه‌سازی مسیر عملکرد و شتاب بخشیدن به نیل به اهداف کانون دانست و خواستار بهره گیری هر چه بیشتر همکاران خود از این امکان ارشمند شد..

در ادامه کارشناسان هر واحد پیشنهادات خود را در سطح استانی و کشوری مطرح کردند که مورد رایزنی و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، طرح‌های اولویت دار به تهران ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =