برگزاری آیین تودیع مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری

آیین تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری 
آیین تودیع مدیرکل کانون استان و معارفه سرپرست این کانون با حضور کارکنان این مجموعه برگزار شد.
در این آیین فرزاد رحیمی با تقدیر و تشکر از تلاش و همراهی‌های کارکنان این مجموعه به ایراد حکم سرپرستی حجت‌الله آسمند از سوی مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت. آسمند دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت و تا قبل از این معاون اداری و مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود.


برخی از اقدامات صورت گرفته طی دوران مدیریت فرزاد رحیمی، اعم از افتتاح آسمان‌نمای دیجیتال، افتتاح سالن‌های نمایشی در مراکز فرهنگی و هنری شهرکیان و سورشجان، افتتاح فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف از جمله بروجن و جونقان، نوسازی مرکز فرخشهر، رونمایی از کتب و عروسک‌های تولیدی کانون، افتتاح کارگاه‌های برخط، کسب رتبه برتر استان، افتتاح سوئیت کوهرنگ، دریافت اعتبارات نوسازی مدارس، افتتاح مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی، افتتاح کانون زبان بروجن و کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و هنری دشتک است.

در این آیین حجت‌الله آسمند اظهار داشت: در خدمت به کودکان و نوجوانان جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، خدمات قبلی انجام خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها
در بخش کودک و نوجوان در کشور متناسب با نیاز این بخش نیست و فقط حدود ۱۵ درصد خدماتی که باید به این قشر انجام می‌شود.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان داشت: امیدواریم این دیدگاه در مسئولان ارشد کشور ایجاد و تقویت شود که سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان، سرمایه‌گذاری برای آینده و آینده‌سازان مملکت است و با ایجاد زیرساخت‌های مکفی و مناسب می‌توان شاهد از بین رفتن بسیاری از معضلات در جامعه و رشد و بالندگی بیش از پیش کشور باشیم.
آسمند ادامه داد: رشد فکری و فرهنگی افراد باید از کودکی آغاز شود چراکه این دوران بسیار حساس بوده و زیربنای شکل‌گیری شخصیت اجتماعی آنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =