وبینار مربیان مسئول مرکز کانون آذربایجان شرقی

وبینار مربیان مسئول مراکز کانون استان هماهنگی برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست تخصصی دو روزه، در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های شش ماهه اول سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

علی بینش مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه مجازی با اشاره به موفقیت‌های کانون استان در سال ۹۹ ، تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرای موفق این فعالیت‌ها را مرهون تلاش تیم ستادی و مربیان مراکز دانست. وی کسب عنوان دستگاه برتر استان در زمینه اوقات فراغت، رشد کمی و کیفی کارگاه‌های تخصصی آنلاین، تولید آثار فاخر در زمینه سرود و کتاب و مشارکت‌های برون سازمانی را از جمله دستاوردهای استان در سال ۹۹ عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اهم برنامه‌های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری خاست با جدیت و تلاش ویژه در رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این برنامه‌ها تلاش نمایند.

توجه به اجرای برنامه‌های مناسبتی، گزارش به موقع فعالیت‌ها، حضور در جشنواره بین المللی قصه‌گویی و اجرای فعالیت‌های عمومی بر خط از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست مجازی دو روزه بود که توسط کارشناسان معاونت فرهنگی  کانون استان ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =