مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان سالروز آزادسازی خرمشهر را جشن گرفتند

هم‌زمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، به پاس رشادت‌های رزمندگان اسلام و گرامیداشت این روز فرخنده، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان برنامه‌های مختلف فرهنگی را در فضای مجازی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی هنری کانون این استان در سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت و ایثار به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی‌هنری و ادبی پرداختند.
اعضای کانون استان با بازدید مجازی از موزه جنگ خرمشهر، میهمان این شهر قهرمان بودند، مرکز فرهنگی هنری مریانج با تهیه و انتشار کلیپ زیبای «زنان بهشتی» به معرفی مادر شهیدان سرافراز حاج‌بابایی پرداخت.
مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد با تهیه کلیپ با موضوع آزادسازی خرمشهر و قصه‌گویی،  میزبان اعضای مرکز خود بود.
هم‌چنین مرکز فرهنگی هنری نهاوند به معرفی شهید حاج میرزا سلگی پرداخت.
تعداد محدودی از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای گمنام این شهر حضور یافتند و با قرائت فاتحه، یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.
مرکز فرهنگی‌هنری فرسفج با اجرای برنامه‌ای با موضوع «خرمشهر، تکه‌ای از بهترین خاک خوب خدا» و اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون معرفی خرمشهر و رزمندگان اسلام و تهیه و تزئین بادکنک‌های رنگی و اهداء به اعضای خود، این روز را گرامی داشتند.
هم‌چنین ‏اعضای فعال کارگاه انیمیشن با تهیه و انتشار انیمیشن و نماهنگی با نام «پلاک‌های بهشتی» این روز بزرگ را جشن گرفتند.
مرکز فرهنگی‌هنری بهار با برگزاری جشن آزادسازی خرمشهر در سامانه شاد به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی از قبیل معرفی شخصیت شهید جهان‌آرا، شعرخوانی و ساخت گل لاله  پرداخت.
مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین نیز با انتشار فراخوان مسابقه‌ی «نامه‌ای به نویسنده» با معرفی کتاب «ساجی» روایت ماندگار زندگی شهید بهمن باقری، نوشته‌ی بهناز ضرابی‌زاده از کودکان و نوجوانان خواست که در این مسابقه شرکت کنند.
لازم به ذکر است علاوه بر مراکز ثابت، واحدهای پستی و سیار این استان نیز با اجرای برنامه های متنوع در سامانه شاد و فضای مجازی در این جشن بزرگ کودکان و نوجوانان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =