فیلم‌تئاتر «روز عجیب» پرستو گلستانی اکران می‌شود

نمایش «روز عجیب» به کارگردانی پرستو گلستانی از روز چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «روز عجیب» به نویسندگی جعفر مهیاری از تولیدات سال ۱۳۹۱ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در ادامه‌ی طرح «نمایش‌نما» در سایت th.kpf.ir اکران خواهد شد.
این نمایش داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که به خاطر مشغله‌ی پدر و مادرش اغلب در خانه تنهاست. او برای این‌که توجه پدر و مادرش را جلب کند کارهایی انجام می‌دهد که ماجراهای مختلفی در پی دارد و او را درگیر می‌کند. پسرک هر روز با شیطنت‌ها و خراب کاری‌هایش همه را آزار می‌دهد. همه دوستان و همسایه‌ها و حتی وسایل خانه، از شیطنت‌های او به ستوه آمدند. در یک روز عجیب وقتی همه وسایل را در کمد پنهان می‌کند، وسایل جان می‌گیرند و اتفاق‌هایی می‌افتد که پسر تبدیل به قورباغه شود اما...
در نمایش «روز عجیب» سعید ابک، محمد لقمانیان، محمد رحمانی و فاطمه پورهاشمی در کنار پرستو گلستانی به ایفای نقش می‌پردازند و تارا حیدری و نیما بابازاده نیز عروسک‌گردانان این نمایش هستند.

طراحی و ساخت عروسک این نمایش را منیر مولوی‌زاده، طراحی صحنه و لباس را رضا مهدی‌زاده، طراحی و ساخت ماسک را بهمن صنیعی، طراحی گریم را سارا اسکندری و طراحی پوستر و بروشور را مهدی رایگانی بر عهده دارند.
فرشید اعرابی آهنگ‌ساز، پرستو گلستانی سراینده اشعار، سارا اسکندری و یوحنا حکیمی اجرای گریم، سیدمحسن رفعتی و علی مطهری‌کیا ساخت دکور و متین گودرزی عکاس این نمایش هستند.
همچنین متین گودرزی به عنوان دستیار کارگردان، تارا حیدری به عنوان منشی صحنه، نیما بابازاده به عنوان مدیر صحنه، ابوالفضل شاهی، سعید معروف‌پورو محمدحسن موحدی‌زاده به عنوان دستیاران صحنه، لادن نصرالهی به عنوان دستیار طراح و لباس و دوخت، حامد شایسته به عنوان دستیار صحنه و زهرا شایان‌فر به عنوان روابط عمومی با این نمایش همکاری داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =