کد خبر: 305319
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
بازدید 164
روابط‌عمومی باید امیدآفرین باشد

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از روابط‌عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون فارس، کامرانی طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان کانون فارس گفت: عصر ارتباطات، لزوم تعامل و ارتباط با سازمان‌ها و افراد مختلف را دو چندان کرده و در این راه روابط‌عمومی به عنوان یک نگرش و دیدگاه در دنیای پرشتاب امروز نقشی حیاتی و ضروری دارد تا با هدف ایجاد تعامل برون و درون‌سازمانی، اطلاع‌رسانی به موقع اخبار و رویدادها و آگاهی‌بخشی به مخاطب، تلاش کند.

او افزود: روابط‌عمومی به عنوان پیشانی سازمان تلاش می‌کند تا در ایام مختلف سال با انعکاس رویدادها، برقراری تعامل مثبت با سایر کارکنان، تعامل سازنده و همراهی با مدیر دستگاه، نقش مؤثری را در جهت پیشبرد اهداف سازمان ایفا کند و این نقش همراه با امیدآفرینی و امیدبخشی، در زمانه همه‌گیری ویروس، کرونا بیشتر و مهم‌تر نیز شده است.

مدیر کل کانون فارس با قدردانی از فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی در برنامه‌ریزی، اجرا و اطلاع‌رسانی و انعکاس و انتشار به موقع محتوای تولیدی مربیان کانون فارس، با اهدای لوح و هدیه از اعظم موسوی، مسوول روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر کرد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: به پاس تلاش‌های ارزشمند و خدمات شایان فرهنگی شما، اهتمام در تعامل و همدلی با خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی، اطلاع‌رسانی و ارسال به موقع اخبار و تهیه گزارش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچنین ارتباط دوسویه این نهاد با سازمان‌های دیگر، از زحمات و تلاش‌های جنابعالی تقدیر و تشکر می‌شود.

با افتخار روز روابط عمومی را به شما همکار گرامی تبریک عرض می‌کنم، توفیق روزافزون شما را از پروردگار مهربانی‌ها مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =