ضرابی‌زاده در دیدار با مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حوزه کودک و نوجوان شد

بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی و کارشناس روابط‌عمومی کانون استان در دفتر اسدالله ربانی‌مهر حضور یافت و با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون این استان به منظور تبریک حماسه‌ی سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و هم‌چنین ارائه گزارش فعالیت‌های کانون در دفتر مشاور استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی استانداری حضور یافت.
در ابتدای این دیدار اسدالله ربانی‌مهر ضمن تشکر از حضور وی و همراهان، نقش کانون را در تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان بسیار مهم ارزیابی کرد و نسبت به اهمیت به این دستگاه فرهنگی تاکید کرد.
ربانی‌مهر ضمن تاکید بر ارتباط و تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها، ابراز داشت: ارتباط با رسانه‌ها، فعالیت در فضای مجازی، اجرای نشست‌های تخصصی و دوره های آموزشی باید در اولویت هر اداره و دستگاهی باشد.
مدیرکل روابط‌عمومی استانداری در ادامه به نقش رزمندگان و شهدا در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و ابراز داشت: قدم برداشتن برای شهدا و پاسداشت خون آن‌ها اعم از قلم زدن و خدمات دیگر، باعث برکت در زندگی می‌شود.
وی از مدیرکل کانون به واسطه‌ی نگارش کتاب‌هایی در زمینه‌ی دفاع مقدس و خاطرات شهدا قدردانی کرد.
ضرابی‌زاده نیز با تبریک هفته روابط‌عمومی و سالروز آزادی خرمشهر گزارشی کوتاه از فعالیت‌های مجازی کانون ارائه داد و خاطر نشان کرد، حوزه‌ی کودک و نوجوان مهمترین حوزه‌ای است که در آینده‌ی جامعه نقش مهم و به سزایی دارد و انتظار می‌رود مسئولان استان نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.
وی‌ در ادامه، به اجرای فعالیت‌های شاخصی در حوزه‌کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: کانون استان، علاوه بر اجرای فعالیت‌های مهم در این حوزه‌، چندین برنامه نیز در دست اجرا دارد  که انتظار داریم با حمایت خوب مسئولان این برنامه‌ها به نحو احسن اجرا شود. 
ضرابی‌زاده درپایان صحبت‌های خود، به نگارش کتاب «ساجی» روایت ماندگاری از زندگی شهید بهمن باقری اشاره کرد و گفت: خوشحالم که با نگارش این کتاب توانستم حتی به قدری اندک دین خود را نسبت به شهدا و شهر خرمشهر ادا کنم.
در ادامه معصومه ابراهیمی‌هژیر نیز به ارائه‌ی گزارش برگزاری کارگاه‌های برخط، راه اندازی ۴۲ صفحه‌ی اینستاگرام و شروع مقدمات جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی پرداخت و از وی خواست در برگزاری این جشنواره کانون را یاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =