نخستین نشست هم‌اندیشی رابطان انجمن هنرهای نمایشی کانون گلستان

اولین نشست هم‌اندیشی رابطان انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان با حضور مدیرکل کانون، معاون فرهنگی‌اجرایی، مسوول انجمن نمایش و رابطان این انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این جلسه از نمایش به‌عنوان یکی از دغدغه‌های کانون نام برد و اظهار داشت: متاسفانه یکی از جدی‌ترین آسیب‌هایی که شیوع بیماری کرونا به عرصه‌ی هنر وارد کرده است، آسیب به حوزه‌ی نمایش است.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون گلستان

وی گفت: پویایی این انجمن‌ها، خصوصا در گروه‌های مجازی توسط رابطان نمایش، نکته‌ی مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان متخصص در کانون گلستان باشد.

جذب و پایدارسازی اعضا و تولید محتوای نمایشی از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل گلستان در صحبت‌های خود به آن اشاره کرد.

الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی

الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون نیز در سخنانی کوتاه بر نظارت بیشتر کارشناس و مسوول انجمن هنرهای نمایشی بر فعالیت‌های رابطان این انجمن تاکید کرد.

سیدرهبان مسلمی‌عقیلی، مسوول انجمن نمایش کانون در ابتدای نشست، نمایش را یک فعالیت فرآیندی دانست و گفت: هدف از برگزاری این جلسه، بررسی چگونگی کشف و پرورش استعدادهای هنری اعضا، برنامه‌ریزی برای تولید اثر در حوزه مخاطب نوجوان و ایجاد روحیه‌ی هم‌گرایی است.

سیدرهبان مسلمی عقیلی، کارشناس آفرینش‌های هنری

کارشناس آفرینش‌های هنری کانون گلستان در ادامه بر حفظ آمادگی اصول نمایش در دوران بیماری کرونا برای اعضا تاکید کرد و از رابطان نمایش خواست تا به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

ضبط و ارسال ویدئوهای نمایش‌نامه‌خوانی اعضا به صورت ماهانه جهت حفظ آمادگی آنها، برنامه‌ریزی برگزاری آموزش خیمه شب‌بازی در فصل تابستان، برنامه ریزی برگزاری مهرواره خیمه شب‌بازی در شش ماهه دوم سال از دیگر مواردی بود که توسط مسوول انجمن نمایش در این جلسه مطرح شد.

در این نشست همچنین رابطان انجمن به بیان دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند که توسط کارشناس آفرینش‌های هنری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ژاله جعفر سوار، لطیفه انصاف، مرتضی ممشلی، مهدی بیاریان، محسن گرزین و سارا مهرپویا رابطان نمایشی کانون گلستان هستند.

اولین نشست هم‌اندیشی رابطان انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان با حضور مدیرکل کانون، معاون فرهنگی‌اجرایی، مسوول انجمن نمایش و رابطان این انجمن در تاریخ۵ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

مهدی بیاریان
ژاله جعفر سوار
لطیفه انصاف
سارا مهرپویا
محسن گرزین
مرتضی ممشلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =