تخصص گرایی ومهارت افزاریی مخاطبین هدف اصلی برگزاری کارگاه های تخصصی برخط کانون پرورش فکری استان یزد

جلسه پیش بینی عناوین جدید دوره های تخصصی برخط فصل تابستان کانون پرورش فکری استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، جلسه ای با حضور عالیه قوامی سرپرست کانون استان، محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی ، نازیتا برزگر کارشناس آموزش و پژوهش به همراه کارشناسان فرهنگی، هنری وادبی با موضوع  تشکیل دوره های برخط فصل تابستان برگزارگردید.

عالیه قوامی با تاکید ویژه بر تخصص گرایی و استفاده از توانمندی مربیان  کانون جهت برگزاری  دوره های برخط استان، خاطرنشان کرد،ایجاد بستر مناسب آموزشی برای مربیان باعث ایجاد شور و اشتیاق کاری و بالابردن سطح کمی و کیفی کلاس هاخواهد شد، همچنین توجه به اجرای فعالیت هایی که باعث ایجاد شادی و نشاط و ارتباط کودکان و نوجوانان با  خانواده های انها می شود را در دستور کار این دوره از کلاس ها قرار داد.

سکینه قیصری کارشناس فرهنگی ومسول اجرائی دوره های تخصصی کانون استان به بیان عناوین دوره های علمی ، فرهنگی و هنری جدید در ترم تابستان پرداخت .

محمدرضا آخوندی معاون فرهنگی کانون  نیز با اشاره به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا، تأکید کرد: مراقبت از کودکان و نوجوانان یک ضرورت است و فعالیت‌های برخط، بهترین فرصت برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم خواهد ساخت وی اشاره نمود نیازسنجی از مراکز و خانواده ها قدم دیگری بود که کانون استان یزد درجهت بالابردن خدمات خود به اعضاء در دوره های برخط انجام داد .

 در پایان مقرر شد: اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی گسترده  به خانواده ها و کودکان و نوجوانان علاقمند ، با تبلیغات وسیع شهری و استفاده از فضای مجازی  با محوریت روابط عمومی استان  و با هماهنگی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی،  اجتماعی،  ورزشی شهرداری به عمل آید .

لازم به ذکر است: این کارگاه‌ها، پنجمین دوره از فعالیت‌های مجازی تخصصی است که از تابستان سال گذشته آغازشده و در ترم تابستان ۱۴۰۰ نیز با افزایش 36عنوان، تداوم‌ خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =