تسهیل در امر راه‌اندازی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری، در دستور کار فرمانداری میناب است

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در نشستی صمیمانه با مدیرکل کانون پرورش فکری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب دیدار و گفتگو کرد.

 سلحشور ضمن تقدیر از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: جایگاه و نقش کانون در فرایند تربیت و آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و فعالیت‌های انجام شده کانون مکمل نقش آموزش و پرورش در مدارس بوده است و که به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مدیران و پرسنل در پویا نگه داشتن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی و نوآوری به موقع فعالیت‌ها اظهار کرد: کار کردن در این مجموعه با توجه به نقشی که در شکل‌گیری شخصیت کودکان و هدایت فکری و تعالی آنان دارد از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و در راستای نقش آفرینی در غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و اعضا؛ فعالیت‌ها باید در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کند و با خلاقیت و خلق ایده‌های نو زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.

سلحشور راه‌اندازی کتابخانه سیار در شهرستان را از برنامه‌های مهم کانون دانست و گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان برای تسهیل در امر راه‌اندازی کتابخانه سیار نیز آمادگی لازم را دارد.

مدیرکل کانون در این نشست صمیمانه ضمن تقدیر از حمایت‌های فرمانداری میناب از فعالیت‌های کانون گزارشی از خدمات ارائه شده کانون پرورش فکری و کتابخانه پستی میناب ارائه کرد.

پشتکوهی با اشاره به اهداف معاونت فرهنگی کانون در راستای خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار و گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی افزود: امیدواریم با حمایت‌های فرمانداری خدمات بیشتری به کودکان و نوجوانان این شهرستان پرجمعیت استان ارائه گردد و مخاطبان بیشتری تحت پوشش فعالیت‌های آینده‌ساز کانون قرار گیرند.

در ادامه این سفر یک روزه  پشتکوهی با سعیده کریمی معاون مدیر کل آموزش و پرورش  و ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان میناب دیدار و از برنامه‌های کانون در شرایط سخت شیوع کرونا صحبت کرد.  

در این جلسه همچنین کریمی قول مساعد جهت انتقال نیروی توانمند به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میناب به صورت مامور به خدمت را داد و گفت: کلیه‌ی معاونین پرورشی و ابتدایی مکلف شده‌اند که همکاری لازم را به جهت ارائه خدمات فرهنگی و امانت کتاب به مناطق کمتر برخوردار شهری با کانون پرورش فکری میناب را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =