مربیان کردستانی منتخب مرحله‌ اول چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی شدند

2 ایده‌ی منتخب مرحله‌ اول چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مربیان کانون استان کردستان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شیما صمدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه در بخش اسباب بازی رو میزی و سیوان اسدی مربی کتابخانه سیار روستایی مریوان در بخش ساخت عروسک به‌عنوان منتخب مرحله‌ اول چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی معرفی شدند.

۱۵۴ ایده‌ی منتخب مرحله‌ اول چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شد.

ایده‌های رسیده به دبیرخانه رویداد ملی ایده‌آزاد در سه دسته «عروسک»، «اسباب‌بازی» و «بازی رومیزی» مورد بررسی و غربالگری اولیه قرار گرفت؛ از میان بیش از ۲۴۰ ایده ثبت شده در تارنمای این رویداد ۱۵۴ ایده انتخاب شد.

به گفته دبیر چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد، حضور ایده‌پردازان امسال از سال گذشته بیشتر شده و این نشان از حمایت ایده‌پردازان از این رویداد  است. همچنین امسال برای اولین بار، چندین ایده‌پرداز از کشور هندوستان ایده‌های خود را در سامانه دریافت ایده‌ها ثبت کردند.

آیدین مهدیزاده‌تهرانی، از کیفیت قابل توجه ایده‌های رسیده به دبیرخانه نسبت به دوره‌های پیشین ابراز رضایت کرد و گفت: فرایند غربالگری این ایده‌ها یک هفته زمان برد و اکنون ایده‌های منتخب در مرحله غربالگری معرفی می‌شوند.

یادآوری می‌شود اسامی افراد منتخب در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، پایگاه رویداد ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad.ir و در صفحه اختصاصی رویداد ملی ایده‌آزاد کانون در اینستاگرام به نشانی @ideaazad اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =