کد خبر: 305423
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
بازدید 134
دیدار مدیر کل کانون فارس  با مربیان مرکز فرهنگی هنری صدرا

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به همراه معاون اداری مالی و کارشناس مسوول فرهنگی، از مرکز فرهنگی هنری صدرا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، در این دیدار و در نشستی با مربیان مرکز گفت: مراکز فرهنگی هنری خط مقدم کانون هستند و فعالیت‌های مربیان در مراکز، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. مدیر کل کانون فارس با اشاره به اهمیت کار مربیان گفت: فعالیت در مراکز فرهنگی هنری کانون از اهمیت بالایی برخوردار است چون مربیان با کودکان و نوجوانان سر و کار دارند که سرمایه‌ی ایران اسلامی هستند و در آینده، کشور به دست آنان سپرده خواهد شد. او در ادامه از مربیان خواست با احترام به روحیه و نگاه یکدیگر، زمینه فعالیت مفید را برای هم و در خدمت به اعضا فراهم کنند.

کامرانی با اشاره به مشکلات موجود در مراکز به خصوص در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، برای مرتفع کردن این مشکلات قول مساعدت داد و از مربیان خواست تا برای رفع مشکل به ارائه‌ی راه‌کار بپردازند.

این جلسه با صحبت‌های مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری صدرا ادامه یافت. نرگس عرفانی‌نیا از مسائل و مشکلات مربیان، کمبود کتاب در مرکز، تعمیرات مورد نیاز ساختمان، کمبودهای سخت‌افزاری و نرم افزاری و  و امور فرهنگی، هنری جاری مرکز سخن گفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =