کد خبر: 305438
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
جلسه کارگروه کانون مجازی خراسان جنوبی برگزار شد

کارگروه کانون مجازی در خراسان جنوبی به‌منظور بررسی شیوه‌نامه و برنامه‌ریزی کارگاه‌های برخط فصل تابستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، اولین جلسه کارگروه کانون مجازی در سال ۱۴۰۰ با هدف برنامه ریزی کارگاه‌های مجازی و اوقات فراغت کانون در فصل تابستان، همزمان با ۹ خرداد ماه با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان و اعضای این کارگروه برگزار شد.

بر همین اساس حمیدی طی سخنانی با اشاره به موضوع جذب و پایدار سازی اعضا در مراکز کانون استان افزود: فصل تابستان فرصتی طلایی برای معرفی خدمات کانون به مخاطبان، جذب اعضای جدید و پایدار سازی اعضای کانون و از طرفی فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان است.

مدیر کل کانون استان با تاکید بر شیوه نامه ابلاغی کارگاه‌های فصل تابستان ادامه داد: با برنامه ریزی لازم و بر اساس شیوه نامه زمینه حضور حداکثری کودکان ونوجونان استان در کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در سطح استان فراهم شود.

گفتنی است استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، اطلاع رسانی مناسب به خانواده‌ها و مخاطبین از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون استان به آن پرداخت.

ارایه نظرات و پیشنهادات اعضای کارگروه به منظور برگزاری هرچه بهتر کارگاه‌های مجازی فصل تابستان پایان بخش این جلسه راهبردی کارگروه کانون مجازی استان بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =