برگزیدگان مهرواره منطقه‌ای عکس «خلیج فارس، قلب آبی ایران»

اسامی برگزیدگان مهرواره منطقه‌ای عکس «خلیج فارس، قلب آبی ایران» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مهرواره به‌مناسبت «روز ملی خلیج فارس» با مشارکت کانون استان‌های ساحلی بوشهر و خوزستان به میزبانی هرمزگان  در پنج گروه سنی نوخوان ( ۷  تا ۸ سال)، نونهال(۹ تا ۱۱)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴)، نوجوان( ۱۵ تا ۱۷) و دختران و پسران (۱۸ تا ۲۲ سال) برگزار شد.
بر اساس این گزارش هیات داوران مهرواره منطقه‌ای عکس «خلیج فارس، قلب آبی ایران» متشکل از «مامک یحیی‌پور» رییس گروه هنرهای تجسمی کانون، «لیلاسادات خوانساری» مدرس عکاسی و «علی خوش‌جام» طراح گرافیک و عضو انجمن عکاسان ایران در گروه سنی نوخوان «عدنان حسینی» از بندر سیریک را به عنوان برگزیده و «پریسان پی‌سخن‌متولد» را از بندرعباس شایسته تقدیر معرفی کردند
بر همین اساس در گروه سنی نونهال هیات داوران «آریا زارع قشلاقی» از میناب و «سیدهومان موسوی» از بوشهر را برگزیده و «مهسا شریفی» از جزیره ابوموسی را شایسته تقدیر این بخش انتخاب کرد.
در گروه سنی نونگاه نیز اثر «امیرعلی گرامی» از بوشهر، «امیرعباس میمندی» از جزیره هرمز و «ایلیا مشفقی» از بندرعباس برگزیده شدند و «هانیه ماندگار» از بندرعباس شایسته تقدیر شد.
در همین حال در گروه سنی نوجوان نیز «محدثه بشیریان‌زاده» از بندرعباس و «سهراب جهانشاهی» از بندرجاسک برگزیده و «امیرمحمد جعفری‌نیا» از میناب شایسته تقدیر معرفی شد.
هیات داوران هم‌چنین در گروه سنی اعضای ارشد کانون ارشد نیز «محمد حاجی‌زاده» و «سنا غلامی» هر دو از بندرعباس را به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی کردند و اثر «محمدمهدی آل‌عامر» از خوزستان را شایسته تقدیر دانستند.
در عین حال جایزه عکس ویژه مسابقه از نگاه داوران نیز به «صفیه جوان‌جان» از بستک تعلق گرفت.
مهرواره عکاسی «خلیج فارس قلب آبی ایران» با مشارکت بیش از ۳۵۲ عکاس ۷ تا ۲۲ سال از استان‌های ساحلی خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار شد.
گفتنی است منتخبی از آثار این مهرواره در نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی anjoman_akkasi_hormozgan@ و بخش گالری سایت کانون هرمزگان به آدرس hormozgan.kpf.ir  بارگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =