از برگزیدگان ویژه‌برنامه‌های تخصصی شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی استان تجلیل شد

آیین تجلیل از برگزارکنندگان ویژه‌برنامه‌های تخصصی مرکز شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی در فارسان برگزار  و از فعالان این برنامه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آیین اختتامیه ویژه‌برنامه شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی در مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی استان از برنامه‌ریزان و اجراکنندگان این ویژه‌برنامه تجلیل شد.
در این آیین زهرا بابادی معاون فرهنگی و سیدطالب هاشمی‌خواه کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از زحمات بی‌شائبه همکاران تقدیر و تشکر کردند.
همچنین شعله ایل‌بیگی‌پور دبیر ویژه‌برنامه شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی ضمن تقدیر از همکاری همکاران در بخش‌های مختلف به ارائه گزارشی در خصوص فرایند اجرایی، بازخورد و تاثیرات این ویژه‌برنامه در مخاطبان، سازمان‌های فرهنگی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرمانداری شهرستان فارسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و ابراز تمایل مسئولان فرمانداری شهرستان فارسان به ادامه روند این برنامه و استقبالی که مردم از آن ویژه‌برنامه داشتند، پرداخت.
فرزانه صالحی و معصومه گودرزی نیز از اعضای کارگروه شاهنامه‌خوانی و شاهنامه‌پژوهی نیز به ارئه نقطه‌نظرات خود درباره ویژه‌برنامه پرداختند و مهم‌ترین عوامل موثر در موفقیت ویژه‌برنامه را وفاق، یگانگی و همدلی عنوان کردند.

در این مراسم از همه همکاران به‌ویژه شعله ایل‌بیگی‌پور دبیر اجرایی، معصومه گودرزی، فرزانه صالحی، مریم اسماعیلی و مهری مالکی کارگروه اجرایی و صفر دهقانی‌نیا « مرکزیار» این مجموعه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =