استقبال لرستانی ها از جشنواره قصه گویی کانون

علاقه‌مندان تا پایان خردادماه 1400 می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان با بیان این نکته که استقبال برای ثبت نام در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ادامه دارد، گفت: فراخوان جشنواره تا پایان خردادماه تمدید شدو هم استانی های عزیز می توانند مراحل ثبت نام را انجام دهند.
محمدجوادمحمدی افزود: جشنواه بیست و سوم با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: چهار نشست تخصصی آموزشی « قصه های 90 ثانیه‌ای » باحضورصادق کیانی مقدم، قصه گو، داور و مدرس قصه گویی و«کارگاه آموزشی پادکست» با حضور علیرضا آقایی قصه گو و مدرس قصه گویی و دو نشست توجیهی در انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزارشد.
 محمدی ادامه داد: این نشست های تخصصی با هدف آشنایی بیشتر شرکت کنندگان و فراهم  شدن زمینه شرکت علاقه مندان به هنرقصه گویی برگزار شدند.
مدیر کل کانون لرستان درادامه گفت: ثبت سی‌ام آذر در تقویم رسمی کشور به عنوان روز قصه و قصه‌گویی، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شده بود که به تازگی در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید و این مناسبت پس از طرح و تصویب نهایی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.
گفتنی است: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، « قصه گوی برتر»، «قصه های 90 ثانیه ای» و «پادکست» است که گروه های سنی نوجوانان، زنان ومردان، پدربزرگ ها و مادربزرگ هارا شامل می شود.
همچنین در بخش علمی جشنواره تا شهریورماه مهلت ثبت نام و ثبت آثارپژوهشی و مقالات در سایت ادامه دارد که از همه علاقه مندان، اساتید، هنرمندان و اهل قلم و پژوهش دعوت می شود تا شاهدحضور پررنگ تر شرکت کنندگان دراین بخش از جشنواره باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =