کد خبر: 305457
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
بازدید 202
فراخوان پویش هنری(فاطر) منتشر شد

اولین فراخوان پویش هنری "فاطر " ١٠ تا ۲۵ خرداد ١۴٠٠ به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهانٰ، در آستانه فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام مهربانی هاٰ کانون استان اصفهان با هدف ترویج، تحکیم و ماندگاری خلق نیکو در نسل امروز، دستگیری و کمک به کودکان نیازمند در زمینه های آموزش، کسب مهارت و درک مفاهیم تربیتی و توجه عمیق تر به موضوعاتی همچون:ایثار،‌گذشت و همیاری در کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری فراخوانی با عنوان "فاطر" کرده است.

این فراخوان ویژه اعضا و مربیان کانون پرورش استان اصفهان برگزار می شود که در بخش اعضا  برای گروه های سنی  ۸ تا ١٨ سال تدارک دیده شده است،علاقمندان می توانند در قالب فعالیتهای نقاشیٰ‌سفالگریٰ‌خوشنویسیٰ،‌عکاسی با موبایل ،‌تصویرسازی،‌کارت پستال سازی کلاژ و تکه چسبانی،‌حجم سازی خلاق و قاب های تزیینی با تکنیک و اندازه اثر به دلخواه و صلاحدید خود به خلق اثر بپردازند.
 

شایان ذکر است در پایان با جمع آوری آثار ارسال شده، نمایشگاهی از این آثار پدید خواهد آمد و درآمد حاصل صرف کمک رسانی و امور خیریه خواهد شد. مهلت ارسال آثار  تا ٢۵ خردادماه پیشنهاد می شود.

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار:پل فلزی- بوستان کودک- مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =