جهانبخش حیدری، فرماندار اسلام‌آبادغرب:حساب ویژه‌ای بر روی کانون پرورش فکری باز کرده‌ایم

صبح روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با "جهانبخش حیدری"، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب درباره توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، صبح روز سه‌شنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۰، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با «جهانبخش حیدری»، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این دیدار، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون در دوران همه‌گیری کروناویروس و شرایط فرهنگی ناشی از این بیماری، فعالیت‌های مجازی کانون را بسیار اثرگذار عنوان کرد و افزود: امیدواریم با فروکش کردن کرونا، برنامه‌های متنوعی را با رویکرد نشاط و شادی‌آفرینی برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

فتاحی همچنین گفت: با شیوع بیماری کرونا، تلاش کردیم که مراکز ما دچار مشکل نباشند. و با انجام برنامه‌ریزی مناسب، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در بستر فضای مجازی در حال انجام هستیم.

مدیرکل کانون استان از فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب خواست تا نگاه ویژه‌ای به مراکز کانون داشته باشد.

جهانبخش حیدری، فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز در این دیدار، از حضور مدیرکل کانون استان قدردانی کرد و افزود: با توجه به وسعت و قرار گرفتن شهرستان اسلام‌آبادغرب در منطقه مهمی از استان کرمانشاه، این شهرستان شرایط ویژه‌ای دارد. به همین خاطر، نیاز است که در این شهرستان بیش از هر شهرستان دیگری کار فرهنگی صورت گیرد.

حیدری گفت: به کودکان و نوجوانان این شهرستان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند آینده، باید نگاه ویژه‌ای داشت و همچنین، وظیفه داریم و باید روی تربیت آن‌ها کار کنیم.

فرماندار اسلام‌آبادغرب، کانون پرورش فکری را یکی از تاثیرگذارترین نهادهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: به رسالتی که بر دوش همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، کاملا واقفیم و به همین خاطر، بر روی کانون و فعالیت‌های آن حساب ویژه‌ای داریم.

او افزود: انتظار ما از کانون پرورش فکری بیش از سایر اداره‌های فرهنگی دیگر است.

فرماندار اسلام‌آبادغرب در پایان این دیدار، ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی همکاران در مراکز کانون پرورش فکری این شهرستان گفت: همکاران کانون در مجموعه اینجا بسیار فعال و با خلاقیت و درایت در حال کار برای کودکان هستند.

حیدری همچنین از تلاش همکاران کانون در شهرستان اسلام‌آبادغرب در دوران بیماری کرونا و انجام فعالیت‌های فرهنگی مطابق با این شرایط نیز قدردانی کرد و افزود: ما همواره قدردان زحمات این دوستان هستیم.

در این دیدار، علاوه بر کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و کارشناس روابط عمومی کانون استان، مربیان مسئول فرهنگی ۳ مرکز کانون پرورش فکری شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز مدیرکل کانون استان را همراهی کردند.

شهرستان اسلام‌آبادغرب در استان کرمانشاه، دارای سه مرکز ثابت فرهنگی است که در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان این شهرستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =