کد خبر: 305484
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بازدید 267
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون گلستان در فصل تابستان از ۲۹ خرداد

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری گلستان در رشته‌های مختلف از روز۲۹ خرداد در مرکز مجازی کانون به‌نشانی golestan.kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این دوره‌ها که به صورت برخط، فعال و تعاملی در ۵۴ عنوان آغاز شده است، فرصتی برای کودکان و نوجوانان است تا با شناخت استعدادها و علاقمندی‌های خود از حوزه‌های مختلف، تمرینی برای آینده داشته باشند و  بتوانند دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۵ تیر ۱۴۰۰ تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوخوان» (۷+)، «نونهال» (۹+)، «نونگاه (۹+) و «نوجوان» (۱۵+)، ارشد(۱۸+) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

بر این اساس، کارگاه‌های تخصصی برخط استان گلستان شامل آموزش قصه گویی، نجوم، نقاشی، عکاسی، داستان‌نویسی، حال ‎خوش زندگی،  شعر، انیمیشن، حال‌خوش زندگی، کاردستی، نوشتن خلاق، طراحی، نمایش خلاق، شاهنامه خوانی، نقد و تحلیل شعر ، حافظ خوانی، سفال، خط تحریری، عروسک گردانی، شعر و قصه، نمایشنامه نویسی، اوریگامی، بازی گروهی -رومیزی ، سفالگری و .... ویژه‌ی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی مشخص، در پایگاه مجازی کانون درج شده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه مجازی به نشانی golestan.kpf.ir پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت‌نام این دوره‌ها اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =