مهارت آموزی به کودکان ونوجوانان با« شعار آینده ساختنی است»

کارگاه‌های تخصصی کانون با شعار محوری«آینده ساختنی است» و با تاکید بر مهارت‌آموزی و شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی آنان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با حضور در نشست ستادبرنامه ریزی اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت‌های کانون در ایام تابستان را تشریح کرد.

وی با معرفی مرکز مجازی کانون استان گفت: این فعالتهای کانون در حال حاضر به صورت مجازی و در بستر اینترنتی  www.khorasanj.kpf.ir برگزار می شود و این بستر محلی برای  ارتباط کانون با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی هستند.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی و... در این سامانه قابل ارائه و بر همین اساس ۵۴ عنوان کارگاه‌های تخصصی اوقات فراغت ویژه فصل تابستان در سطح مراکز کانون استان در حال برنامه ریزی است.

حمیدی اظهار داشت: کارگاه‌های تخصصی کانون با شعار محوری«آینده ساختنی است» و با تاکید بر مهارت آموزی و شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی آنان  به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در صورت صدور مجوز مراجع ذی ربط کارگاه‌های حضوری به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

در ابتدای این نشست نیز واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز کودکان ونوجوانان  یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و کشف استعدادها و خلاقیت آنان دانست و گفت: استفاده بیشتر دانش آموزان از محتواهای تولید شده درشبکه شاد، شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان و تنوع بخشی به کلاس ها از جمله مزیت های برگزاری کلاس های اوقات فراغت در فضای مجازی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =