ویژه برنامه‌ی «ایران به توان من» در کانون خراسان جنوبی برگزار شد

با هدف آشنایی بیشتر رای اولی‌های عضو کانون با تکالیف سیاسی و چگونگی انتخاب درست ویژه برنامه‌ی مجازی «ایران به توان من »در کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ ویژه برنامه‌ی «ایران به توان من» با حضور جمعی از اعضای رای اولی مراکز کانون در سطح استان، مربیان، کارشناسان و همچنین مدیر کل کانون استان و با دعوت از «حامد شبانی»، از فعالان سیاسی و فرهنگی استان، هم‌زمان با ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی به مرحله‌ی اجرا درآمد.

 بر همین اساس در ابتدای این نشست طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی  و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی و زندگی امام گفت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از جمله ساده زیستی و انس با خدای متعال ، توجه به قرائت قرآن و نماز اول وقت و... یک الگوی عینی برای بشریت در تمامی دوران‌ها به شمار می رود.

وی ضمن تبریک به اعضای رای اولی کانون به منظور رسیدن به بلوغ سیاسی و مشارکت در تصمیم گیری آینده کشور افزود: انتخابات یکی از افتخارات و نقطه عطف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت در این عرصه و انتخاب درست برکات و نتایج آن برای سالیان متوالی قابل مشاهده خواهد بود.

 مدیر کل کانون استان به اعضای رای اولی کانون توصیه کرد، با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ویژگی‌های  انتخاب درست، در دام تبلیغات بی اثر دشمنان گرفتار نشوند و با حضور پرشور در این عرصه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی‌ها باشند.

در ادامه شبانی میهمان ویژه این نشست نیز طی سخنانی ابعاد مختلف انتخاب درست، تاثیرات مهم رای ندادن و عدم حضور جوانان در این عرصه، ضرورت‌های شرکت در انتخابات، دشمن شناسی واهداف دشمنان نظام  در تشویق به عدم شرکت در انتخابات را تشریح و به سوالات اعضا پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =