کد خبر: 305504
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
بازدید 324
بدرقه گرم کانون استان همدان از ۴ همکار بازنشسته

مراسم تجلیل از چهار همکار کانون استان همدان روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه با حضور مدیر کل، همکاران ستادی، مربیان مسئول مراکز و خانواده‌های این عزیزان در سالن سینما کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طی مراسمی از ۴ همکار کانون استان همدان ملیحه حمدی، رمضان آهنگران، حسینعلی زیبایی و رحمان صفری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تجلیل و قدردانی شد.
در ابتدای این مراسم بهناز ضرابی‌زاده ضمن عرض شادباش به این همکاران و خانواده‌های آن‌ها به دلیل شروع دوره جدیدی از زندگی، خطاب به حاضران، بازنشستگان را سرمایه‌های معنوی و تجربیات غنی هر اداره خواند و گفت: هر کدام از این عزیزان بیش از سی سال عمر خود را در راه پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان سپری کردند و هیچ لذتی بزرگتر و بالاتر از آن نیست که آدمی عمر خود را صرف خدمت به خلق خدا کند و قطعا شما عزیزان، ثمرات خیرخواهانه خدمتتان را در زندگی خواهید دید.
ضرابی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به همکاران بازنشسته گفت: هیچ وقت از شما همکاران خداحافظی نمی‌کنیم زیرا شما مشاوران ما هستید و دوست داریم همچنان تجربیات خوب و مفیدتان را در اختیار ما گذاشته و ما را یاری کنید.
مدیرکل کانون استان در پایان صحبت‌های خود ضمن آرزوی عاقبت‌بخیری برای همکاران بازنشسته و خانواده‌هایشان آرزو کرد، عزیزان بازنشسته سال‌های سال در جمع گرم و صمیمی خانواده‌هایشان با سلامتی و تندرستی زندگی کنند.
در ادامه‌ی این مراسم هریک از همکاران با قرارگرفتن در جایگاه به بیان خاطرات جذاب و شادی از دوران خدمت خود پرداختند.
سپس بهناز ضرابی‌زاده با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌، از همکاران پیش‌کسوت تجلیل و تقدیر کرد.
‏لازم به ذکر است در خلال این مراسم، اعضا و مربیانی که در جشنواره‌های مختلف کشوری و بین‌المللی حائز رتبه شده بودند نیز مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =