کد خبر: 305512
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
بازدید 132
ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام(ره) در کانون استان قزوین

به مناسبت فرارسیدن سال‎روز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و در آستانه انتخابات، یک ویژه برنامه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، به مناسبت فرارسیدن سال‌روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتخابات ، یک ویژه برنامه در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و کارکنان ستادی و همکاران مرکز مجتمع، برگزار شد، پس از تلاوت قرآن کریم، «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون یک قطعه شعر به پیشگاه حضرت امام (ره) تقدیم کرد.

 در ادامه سخنران این برنامه که «حجت الاسلام علیرضا اسدالهی » کارشناس مذهبی و امام جماعت کانون استان قزوین بود، با گرامی‌داشت نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی، شرکت در انتخابات را وظیفه ای ملی و شرعی دانست که ادای دین به مجاهدت حضرت امام (ره) و خون مقدس شهدا است.

وی در ادامه شماری از فضایل اخلاقی امام (ره) از جمله ساده زیستی، تواضع، مردم‌داری و تقوا ... را با بیان خاطراتی از ایشان برشمرد و به تبیین اثرگذاری جایگاه رفتاری ایشان در جذب و انس با مردم پرداخت.

تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات برای احیای ارزش‌های انقلاب، گرامی‌داشت یاد شهدای  قیام پانزده خرداد، معرفی شخصیت حضرت امام جعفر صادق (ع) و نوحه ‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =