کد خبر: 305513
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کتاب‌کارهای ادبی کانون تدوین می‌شود

کارشناس‌مسئول کارگاه‌های ادبی کشور گفت: کتاب‌کارهای ادبی در مجموعه عدد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدوین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری اولین نشست فصلی مربیان ادبی استان چهارمحال و بختیاری با موضوع"بررسی شیوه‌های اجرایی کارگاه‌های نوشتن خلاق" با رویکرد آسیب‌ها و راهکارها با حضور فروغ شایگان کارشناس مسئول کارگاه‌های ادبی کشور صبح روز چهارشنبه دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ با همراهی حجت‌الله آسمند سرپرست کانون استان، زهرا بابادی معاون فرهنگی استان، کارشناس مسئول و کارشناسان و مربیان ادبی استان برگزار شد.
آسمند در ابتدای این نشست ضمن تشکر از تلاشها و زحمات مربیان و کارشناسان ادبی استان بر تأثیر گذاری اقدامات همکاران بر رشد و شکوفایی استعدادهای ادبی کودکان اشاره و بر استفاده از فضای مجازی برای تبادل تجربیات مربیان و کارشناسان تاکید نمود  .

شایگان در این نشست دوساعته ضمن بررسی آثار و گزارشات مربیان ادبی مراکز در فضای مجازی طی دوران قرنطینه، در خصوص شاخص‌های اصلی یک کارگاه موفق نوشتن خلاق در فضای مجازی سخنانی ایراد کرد و درباره راهکارهای تقویت شیوه‌های ارتباطی موثر با اعضا در سایت kpf.ir (به دلیل کاهش ارتباطات حضوری) روش‌ها و ابزار خلاقانه به منظور تنوع‌بخشی به کارگاه‌های نوشتن خلاق درkpf.ir، شیوه‌های مستندسازی فعالیت‌های اجرایی در این فضا و... به گفت‌وگو و تعامل با مربیان پرداخت.
وی همچنین در پاسخ به سوالات همکاران مبنی بر نیاز به منابع مطالعاتی و طرح درس برای برگزاری کارگاه‌های مجازی، نوید تدوین و آماده‌سازی کتاب‌کارهای جدید را به مربیان ادبی دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =