کد خبر: 305520
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
شورای کتابخانه‌های شهرستان ابوموسی؛ به دنبال حلزون گمشده

کتاب «حلزون من گم شده» نوشته داوود امیریان با موضوع دفاع مقدس که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ شده؛ در جلسه شورای کتابخانه‌های شهرستان ابوموسی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ کتاب «حلزون من گم شده» در جلسه شورای کتابخانه‌های شهرستان  ابوموسی معرفی شد.

در این نشست که با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، شهردار، معاون آموزش پرورش، مسئول کمیسیون بانوان، مسئول کتابخانه عمومی، رئیس اداره ارشاد و رئیس شورای شهر در این جلسه حضور داشتند؛ نجوا آزاد مربی مسئول کانون ابوموسی ضمن معرفی کتاب حلزون من گم شده  از اعضای حاضر در جلسه خواست تا  این کتاب را جمع‌خوانی کنند.

کتاب «حلزون من گم شده» نوشته داوود امیریان با موضوع دفاع مقدس توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب را که امیر اعلایی تصویرگری کرده داستان دختر بچه‌ی کم‌شنوایی است که با خانواده‌اش در خرمشهر زندگی می‌کرده است و با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حمله به خرمشهر با اصابت خمپاره به خانه‌شان سمعک خود را که حلزون می‌نامد، گم می‌کند.

با این‌که دختربچه مجروح شده خوشحال است که دیگر صدای انفجارهای ناراحت کننده را نمی‌شنود و پس از آن به اتفاق مادر و برادر خردسالش از خرمشهر خارج می‌شوند و پدرش برای دفاع در شهر می‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =