برگزاری نشست مشترک کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نشستی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد، معاون آموزشی و کارشناسان این اداره و مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مربی حاجی‌آباد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عارف کریمی مسئول مرکز ضمن خوش آمدگویی و اشاره به این نکته که کانون و آموزش و پرورش هر دو برای رسیدن به هدفی مشترک تلاش می‌کنند و فعالیت‌های کانون مکمل اهداف آموزش و پرورش است، خواستار همکاری آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون شد.

حسین پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران کانون، به ارائه‌ی پیشنهاداتی در راستای به ثمر رسیدن هر چه بیشتر اهداف پرداخت و مقرر گردید، هفته‌ی آینده جلسه‌ی مدیران مدارس ابتدایی در محل کانون برگزار گردد؛ تا آنان از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شوند و دانش آموزان را جهت شرکت در کارگاه‌های مجازی کانون ترغیب نمایند.

همچنین زهرا باوقار، مربی امور فرهنگی مرکز به تشریح جزئیات فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در گذشته و حال و ارائه گزارشی از اهم برنامه‌های مجازی در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین افتخارات و موفقیت‌های اعضا و مربیان این مرکز در سال‌های گذشته پرداخت. در حاشیه‌ی این نشست، کارگاه تهیه پاکت نامه به شیوه‌ی اوریگامی توسط زهرا باوقار برای مهمانان نشست برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =