برگزیدگان فراخوان بهار پشت پنجره لبخندت معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ بهار پشت پنجره لبخندت، عنوان فراخوان ساخت و تزیین ماسک  ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان برگزار گردید.

در این فراخوان که در راستای شعار سال ۱۴۰۰،  سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با هدف شناسایی استعداد کودکان و نوجوانان برگزار گردید؛ ۱۵۰ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید.

 به گفته سارا پاکدامن کارشناس هنری کانون هرمزگان در این فراخوان که با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم استفاده از ماسک برگزار شد؛ کار مشترک مادران و فرزندان کودک و نوجوان ۷ تا ۱۸ سال به شکل کلاژ و گلدوزی است؛ انجام‌ گردید.

آوینا زارعی از مرکز شماره یک بندرعباس در گروه‌ سنی نوخوان(۷ تا ۸سال) و در بخش نونهال( ۹ تا ۱۱ سال) و نازنین زهرا رنجبر از مرکز شماره دو بندرعباس به عنوان برگزیده اعلام شدند.

همچنین  آثار ریحانه بصیری از مرکز شماره یک بندرعباس در بخش نونگاه (۱۲ تا ۱۴) و حسنیه هرمزی از مرکز فرهنگی هنری جزیره قشم در بخش  نوجوان (۱۵ تا ۱۸ سال) به عنوان برگزیده پذیرفته شدند.

گفتنی است داوری این مهرواره را ناهید پذیرایی و طاهره مسافری تختی به ترتیب کارشناس فرهنگی و ادبی کانون هرمزگان و نجمه رسولی مهر مربی هنری کانون میناب برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =