درخشش کارشناس هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره ملی تئاتر خانگی " نمایشخانه "

فرشته حق نظری کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزیده دومین جشنواره ملی تئاتر خانگی " نمایشخانه" شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  در آئینی که بصورت همزمان در ۱۲ استان کشور برگزار شد از برگزیدگان دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه تجلیل شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحکیم خانواده از جمله مواردی است که همه باید برای بهبود آن تلاش کنند و جشنواره نمایشخانه تلاش دارد با استفاده از رسانه تئاتر به آموزش خانواده‌ها بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی  حضور پررنگ خانواده‌ها و استقبال از تئاتر خانگی را نشانه‌ای از استعداد بالقوه نهاد خانواده برای توسعه جشنواره‌های مشابه دانست.

وی با اشاره به ارسال ۱۰۰ اثر نمایشی از ۱۹ استان کشور گفت: ۲۴ نمایش از ۱۲ استان کشور به عنوان برگزیده انتخاب شدند که فرشته حق نظری  کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از برگزیذگان این جشنواره ملی بود.

گفتنی است این مراسم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی برگزار و از فرشته حق نظری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =