گرامی‌داشت یاد و خاطره امام انقلاب (ره)و شهدای قیام پانزده خرداد

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چندین برنامه متنوع مجازی سال‌روز رحلت حضرت امام(ره) و حماسه پانزده خردادرا گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ع)، قیام خونین 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چندین ویژه برنامه مناسبتی در فضای مجازی اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان، با حضور بیش از سی عضو در فضای مجازی فعالیت‌های معرفی شخصیت و زندگی‌نامه امام خمینی (ره)، پخش کلیپ از زندگی‌نامه و خاطرات ایشان، قصه‌ گویی از خاطرات امام در قالب فعالیت پویانمایی، معرفی وقایع و رویداد های 15 خرداد(در قالب پوسترها و روز شمارهای انقلابی ) انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان نیز شعر خوانی از اشعار امام خمینی ره، خاطره‌گویی از زندگی و معرفی شخصیت ایشان  و معرفی کتاب «خورشید در کوچ»انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد به این مناسبت فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت بنیانگذار انقلاب و معرفی کتاب را با حضور 15 عضو  نوجوان انجام داد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین، ویژه برنامه «یاد نور» به مناسبت سال‌روز ارتحال امام بزرگ انقلاب (ره)و ۱۵قیام  خرداد اجرا شد.

بازدید مجازی از مرقد مطهر امام (ره)، تلاوت قرآن و هدیه به روح پرفتوح امام  و شهدای ۱۵ خرداد، معرفی وقایع ۱۵ خرداد، قصه گویی از خاطرات نزدیکان امام، روخوانی کتاب، بحث آزاد درباره وطن‌دوستی، خوانش اشعار امام و معرفی شخصیت ایشان، نمایشگاه مجازی عکس های ۱۵ خرداد و پخش کلیپ  از فعالیت‌های این ویژه برنامه بود

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع رحلت امام(ره)، معرفی شخصیت و خاطره گویی از ایشان، شعرخوانی، پخش کلیپ، بیان فرازهایی از وصیت‌نامه امام  و پخش نماهنگ  این دو مناسبت را گرامی داشت.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز، فعالیت‌های متنوعی مانند پخش کلیپ، معرفی شخصیت حضرت امام ، معرفی وقایع و ایام و ویژه برنامه مجازی با حضور یک کارشناس از سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =