گردهمایی مجازی مربیان و رابطان ادبی کانون گلستان

نخستین گردهمایی مجازی مربیان و رابطان ادبی کانون پرورش فکری گلستان با موضوع بررسی کیفی کارگاه‌های برخط استانی و برنامه های ۱۴۰۰ در فصل بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، نخستین گردهم‌آیی فصلی مربیان و رابطان ادبی در سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناس آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از همکاران حوزه ادبی که با برنامه‌ریزی صحیح در برگزاری کلاس‌ها و نشست‌های‌ مجازی به‌ویژه کارگاه‌های برخط استانی تلاش کردند، به حفظ و تداوم برگزاری آن و تلاش برای پایداری اعضای حاضر و جذب اعضای جدید تاکید کرد.

وی تعامل هرچه بیشتر مربیان با یکدیگر و واحد کارشناسی را مهم دانسته و اظهار داشت: استفاده از تجربیات و توانمندی‌های مربیان و رابطان ادبی و همچنین نقش کارگاه‌های ادبی در ارتقای کمی و کیفی سطح مراکز فرهنگی هنری بسیار مهم است.

در ادامه سمیه رئوفی، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون گلستان به بررسی مباحثی مانند آسیب‌شناسی کارگاه‌های مجازی، ظرفیت‌هایی که این کلاس‌ها برای اعضا و مراکز فاقد مربی ادبی ایجاد کرده، امکان برگزاری جلسات استانی نقد آثار، حضور اعضا و مربیان ادبی استان به‌صورت مجازی پرداخت.

رابطان و مربیان ادبی حاضر در این جلسه مجازی نیز با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های خود در فصل بهار، به بیان پیشنهادات در خصوص بهتر برگزار شدن آن، جذب عضو، برگزاری کارگاه‌های فصل تابستان و ... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =