بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از پایگاه سیار روستایی خوسف

مدیر کل کانون استان از پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مرکز سیار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به همراه احسان بلوری کارشناس فرهنگی  واحدهای سیار و پستی استان از پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف بازدید کرد.

بر اساس این خبر حمیدی در نشست خود با مربی این کتاب‌خانه گفت: پیگیر ایجاد مرکز ثابت کانون و شعبه کانون زبان در این شهرستان هستیم تا خواسته بحق کودکان ونوجوانان مستعد و توانمند این شهرستان محقق شود.

مدیر کل کانون استان جذب و پایدار سازی اعضا در شرایط کنونی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تعامل با خانوادها به منظور جذب اعضای جدید و پایدار سازی اعضای فعلی مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است تا با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا شاهد حضور فعال کودکان ونوجوانان در مراکز کانون باشیم.

در ادامه این نشست مهدی رحمتی مربی مرکز سیار روستایی خوسف گزارشی از اقدامات این کتاب‌خانه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین تعامل با مدیران و معلمین مدارس جهت استفاده از بستر دانش آموزی «شاد» ارایه کرد.

گفتنی است مدیر کل کانون استان پس از ارایه گزارش نحوه‌ی همکاری مراکز سیار با مراکز ثابت به عنوان مراکز معین، توسط بلوری کارشناس فرهنگی واحدهای سیار و پستی استان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات «رحمتی» قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =