کد خبر: 305595
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
فراخوان نخستین مهرواره‌ی هنری «دست سازه‌های آشنا» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان نخستین مهرواره‌ی هنری «دست سازه‌های آشنا» را با موضوع «تولید صنایع دستی و بومی با نگاهی نو و خلاقانه» منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد هنری، ویژه‌ی نوجوانانِ رده‌ی سنیِ (بالای ۱۵سال) ،  اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان آثار باید مبتنی بر شیوه‌های تولید دستی خلق‌شده و از خلاقیت توام با نگاه هنرمندانه برخوردار باشند و علاقه‌مندان می‌توانند در تهیه‌ی آثار خود از قابلیت‌های هنری صنایع دستی بومی، محلی با نگاهی تازه بهره ببرند.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک اثر که دارای شناسنامه ( نام اثر، مواد و ابزار مورد استفاده و نام سازنده ی اثر ) است، خواهد بود و می‌بایست فیلم یک دقیقه‌ای از مراحل ساخت اثر تولید شده خود را به همراه عکس اثر، از طریق پیام‌رسان مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان، یا بارگذاری در سایت khz.kpf.ir به این مهرواره ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه این مهرواره، آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این مهرواره ۳۰ تیرماه  ۱۴۰۰ اعلام شده است.

آثار دریافتی این رویدادهنری به صورت نمایشگاه مجازی در سایت کانون استان خوزستان به نمایش در خواهند آمد.

گفتنی است: سه برگزیده‌ی هر گروه سنیِ نخستین مهرواره‌ی هنری «دست سازه‌های آشنا»، در ۷ مردادماه ۱۴۰۰ همزمان با عید سعید غدیر خم، معرفی و  تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =