کد خبر: 305603
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
بازدید 119
مربیان سیارکانون لرستان در حاشیه شهرخرم آباد میهمان بچه ها شدند

کتابخانه سیارروستایی شماره شش و سیار شهری شماره یک خرم آباد، در مراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری جهانگیرآباد خرم آباد برگزار شد حضور یافتند و برنامه های مختلفی هرهنگی و هنری وادبی اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروزچهار شنبه19 خردادماه 1400 مراکزسیار روستایی شماره شش و سیار شهری شماره یک کانون خرم آباد با  همراهی کارشناسان هنری و  روابط عمومی درمراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری جهانگیرآباد برگزار شد حضور یافتند.
دراین ویژه برنامه مربیان ضمن معرفی فعالیت های کانون و کتاب ها و نحوه ثبت نام در کارگاه های برخط و حضور در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، گوشه ای از توانمندی های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان را به نمایش گذاشتند که مورد توجه حضار قرارگرفت.
براساس این گزارش: معرفی کتاب، بازی و سرگرمی های کودکان ونوجوانان، و برگزاری مسابقه توسط مربیان اجرا شد و برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.
همچنین در خصوص اجرای یک نمایش ساده عروسکی به حضار آموزش داده شد و چند نمایش  با مشارکت مربی و کودکان ونوجوانان حاضر و علاقه مند در برنامه، به اجرا درآمد.
گفتنی است: طبق هماهنگی های به عمل آمده از طرف محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان، کتابخانه  های سیارخرم آباد  به صورت هفتگی و مناسبتی به فعالیت  وهمکاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی وامانت کتاب و... دردفاتر تسهیلگری می پردازند.
درعین حال کتابخانه های سیارشهری و روستایی و مراکز ثابت کانون پرورش فکری درسراسر استان با سایر دفاتر تسهیلگیری شهرستان هاهمکاری می کنند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =