کد خبر: 305604
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
بازدید 161
دیدار مدیر کل کانون فارس با مربیان مراکز صفاشهر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با همراهی کارشناسان، از مراکز فرهنگی هنری شماره ۱ و ۲ صفاشهر دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، کامرانی در این دیدار ضمن بازدید از ساختمان‌ها و بررسی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرکز، در جمع مربیان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از وظایف اصلی کانون در ایام مختلف سال و به ویژه فصل تابستان است که اعضا با فراغت بیشتر و به پایان رسیدن سال تحصیلی، فرصت دارند تا در فعالیت‌های کانون شرکت کنند.

کامرانی با اشاره به فعالیت کانون در فضای مجازی با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، جذب حداکثری اعضا و رقم زدن تابستانی پرکار و پر رونق را وظیفه‌ی همه مربیان،کارشناسان ومسوولان کانون فارس عنوان کرد. مدیر کل کانون فارس ضمن مثبت ارزیابی کردن همراهی فرمانداری با مراکز صفاشهر، خواستار تعامل بیش از پیش مربی مسوول مرکز با فرمانداری، بخشداری و سایر اداره‌ها شد.  

سهیلا حسین‌پور، مربی مسوول مراکز شماره یک و دو صفاشهر نیز با ارائه گزارش فعالیت‌های مراکز، استقبال اعضا از فعالیت‌ها را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به کمبود نیروی انسانی و مربی متخصص، رفع این مشکل را گامی بزرگ در جهت جذب حداکثری اعضا عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =