فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید سهند

با توافق مدیرکل کانون استان و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند مبنی بر واگذاری ساختمان جدید و احداث به کانون، کودکان و نوجوانان شهر سهند از خدمات کانون بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در پی این توافق مقرر شده است شرکت عمران شهر جدید سهند با واگذاری قطعی یک دستگاه ساختمان جدید احداث به کانون زمینه شروع فعالیت‌های این نهاد فرهنگی در شهرجدید سهند فراهم گردد.

علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با عباس مصطفوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت عمران سهند، با اشاره به جمعیت دانش آموز شهر جدید سهند بر ضرورت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از خدمات کانون تاکید و از مساعدت و همکاری شرکت عمران سهند در این خصوص قدردانی کرد.

وی با اشاره به آمادگی کانون برای تسریع در شروع این فعالیت‌ها تصریح کرد: با استقرار و آغاز به کار فعالیت‌های کانون برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در نقاط مختلف شهر سهند برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران سهند نیز با بیان اینکه این شرکت از تمام ظرفیت‌های خود برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی استفاده می‌کند، اظهار امیدواری کرد با پیش بینی‌های صورت گرفته در اسرع وقت کودکان و نوجوانان شهر جدید سهند شاهد فعالیت‌های کانون در این منطقه باشند.

بازدید از پروژه‌های عمرانی شرکت عمران سهند که برای مخاطبان کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است از برنامه‌های این نشست مشترک بود.

گفتنی است با توافق به عمل آمده ساختمان جدید احداث شرکت عمران سهند در فاز ۴ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار و با استقرار کانون و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در این ساختمان کودکان و نوجوانان این شهر از فعالیت‌های کانون بهره‌مند خواهند شد. اجرای فعالیت و برنامه‌های فرهنگی هنری در نقاطی که به همین منظور توسط شرکت عمران سهند تجهیز و راه اندازی شده، از دیگر بخش‌های این توافق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =