کد خبر: 305692
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
بازدید 629
نقاشی های کانون بر روی دیوارهای محله فلک الدین خرم آباد

اداره کل کانون پرورش فکری لرستان با مشارکت و همکاری دفترتسهیلگری وتوسعه محلی فلک الدین و میدان تیرخرم آباد و دفتر اموراجتماعی استانداری لرستان با حضورکودکان ونوجوانان به صورت گروهی بر روی یکی از دیوارهای محله حاشیه نشین فلک الدین، نقاشی کشیدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز دوشنبه 24 خردادماه1400 اداره کل کانون پرورش فکری لرستان با مشارکت و همکاری دفترتسهیلگری وتوسعه محلی فلک الدین و میدان تیرخرم آباد و دفتر اموراجتماعی فرهنگی استانداری لرستان و حضورکودکان ونوجوانان به صورت گروهی بر روی یکی از دیوارهای محله حاشیه نشین فلک الدین، نقاشی کشیدند 
مدیرکل کانون لرستان گفت: دراین برنامه واحدآفرینش های هنری کانون لرستان و مراکزسیارروستایی شماره۳ّوشماره۴ خرم آبادو روابط عمومی حضور داشتند و در کنار کودکان ونوجوانان نقاشی هایی با مضامین فرهنگی بر روی دیوار ترسیم کردند.

محمد جواد محمدی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان و دفترتسهیلگری وتوسعه محلی فلک الدین و میدان تیرخرم آباد، مربیان کانون با حضور در محله فلک الدین بر روی دو دیوار نقاشی کشیدندتا به این وسیله پیامهای فرهنگی تربیتی را به بچه ها و خانواده ها منتقل کنند.

محمدی افزود: نقاشی بر روی دیوار های محله های حاشیه نشین و همکاری با دفاتر تسهیلگری از سوی کانون پرورش فکری لرستان در دستور کار قرار دارد و علاوه بر اجرای برنامه های مختلف مانند: اهداو امانت کتاب، بازی و سرگرمی، قصه گویی، نقاشی وفعالیت های ادبی نیز توسط مربیان کتابخانه های سیار روستایی و شهری اجرا می شود.
وی اضافه کرد: کتابخانه های سیارکانون پرورش فکری لرستان با حضور در دفاتر تسهیل گری ، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را به کودکان ونوجوانان مناطق کم برخوردار ارائه می دهند.
 
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: نقاشی خیابانی، یک فعالیت گروهی است که با هدف معرفی کانون و با مشارکت سایر نهادهای فرهنگی و دستگاه ها اجرایی انجام می گیرد و اعضا ومربیان با ترسیم نقاشی بر روی دیوارهای معابر ومکانهای پرتردد، پیام های تربیتی و... را به مخاطبان منتقل می کنند.
گفتنی است: در برنامه امروز، کارشناس و مربی واحدآفرینش های هنری کانون لرستان و کتابخانه های سیارروستایی شماره3 وشماره۴ خرم آبادحضور داشتند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =