دو عضو برگزیده عکاسی کانون بوشهر در مهرواره منطقه‌ای عکس «خلیج فارس، قلب آبی ایران»

دو عضو کانون بوشهر در مهرواره عکاسی «خلیج فارس قلب آبی ایران» برگزیده اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مهرواره عکاسی «خلیج فارس قلب آبی ایران» با مشارکت بیش از ۳۵۲ عکاس ۷ تا ۲۲ سال از استان‌های ساحلی خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار گردید.

هیات داوران این مهرواره متشکل از مامک یحیی‌پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری و مدرس دانشکده های هنر، لیلاسادات خوانساری کارشناس ارشد پژوهش هنر و مدرس عکاسی، علی خوش‌جام مدرس عکاسی، طراح گرافیک و عضو انجمن عکاسان ایران هیات داوران مهرواره منطقه عکاسی خلیج فارس قلب آبی ایران از بین ۳۵۲ اثر رسیده در پنج گروه سنی به دبیرخانه مهرواره پس از سه مرحله انتخاب و داوری در هر گروه سنی دو برگزیده و یک تقدیری و با توجه به مشارکت بالای گروه سنی نونگاه، در این رده سنی سه برگزیده و یک تقدیری انتخاب کرده است. همچنین یک اثر از سوی داوران بخاطر نگاه ویژه به موضوع شایسته تقدیر اعلام شد. 

در این مهرواره هیات داوران نوع نگاه خلاق و صادقانه عکاس را به زیبایی‌ها و محیط زیست خلیج فارس ملاک انتخاب آثار دانسته و بر نگاه صمیمی و جستجوگرانه در خلق اثر تاکید دارد و امیدوار است در آینده شاهد آثاری با نگاهی متفاوت به ویژگی‌های فرهنگی مناطق مختلف ایران باشد.

براساس این خبر در گروه سنی نونهال سیدهومان موسوی از مرکز ریگ و در گروه سنی نونگاه امیرعلی گرامی از مرکز ۱ بوشهر برگزیده این مهرواره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =