کد خبر: 305754
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
بازدید 125
آغازثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون گیلان، از۲۹ خرداد

ثبت‌نام ۷۶ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از ۲۹ خرداد ۱۴۰۰آغاز می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان،  ثبت‌نام این کارگاه‌ها که پنجمین فصل برگزاری خود را تجربه‌می‌کند، در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری  به نشانی Gilan.kpf.ir صورت‌می‌گیرد و تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.
این درحالی‌است که زمان شروع ۷۶ کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده‌است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان»  ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت‌کنند.
گفتنی‌است، این حرکت هدف‌مند هم‌زمان با همه‌گیری ویروس کرونا و با هدف پیش‌گیری از گسست‌های آموزشی و فرهنگی و افزایش گستره‌ی خدمات‌رسانی در سطح ملی و بین‌المللی آغازشده و تا کنون یکهزار ۶۰۰ نفر در قالب ۱۴۶ کارگاه تخصصی برخط‌، از آموزش‌های مدرسان آگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مندشده‌اند.

شایان‌ذکراست، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام علاقه‌مندان وجودندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها افزون‌بر دریافت گواهی شرکت و در صورت احراز شرایط لازم، جذب انجمن‌های تخصصی کانون می‌شوند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =