عضو کانون کرمان در جشنواره ملی شعر رضوی شهرکرد شایسته تقدیر شناخته شد

شعر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک در جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، رضا اسدی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک در دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری در بخش زیر ۱۸ سال شایسته تقدیر شد.

بنابر این خبر، دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی و مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به‌ ویژه حضرت امام رضا(ع) در چهارمحال‌ و بختیاری برگزار شده است.

این در حالی است که، در آیین اختتامیه مجازی دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال ‌و بختیاری فیلم‌های شعرخوانی برگزیدگان جشنواره پخش شد و از همایون علیدوستی شهرکی، انسیه موسویان و کبری موسوی قهفرخی به ‌عنوان هیات داوران قدردانی شد.

رضا اسدی عضو۱۱ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک پنج سال است که عضو کارگاه‌های ادبی است و در حال حاضر در انجمن ادبی آوای قلم کانون شهربابک با هدایت زهرا میریان‌کرمی مربی آفرینش‌های ادبی استان اصول شعرسرایی را تمرین می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =