نشست توجیهی تولید پادکست ویژه اعضا و مربیان استان برگزار شد

انجمن قصه‌گویی کانون خراسان جنوبی با هدف ارتقای سطح کیفی پادکست‌های قصه‌گویی نشست توجیهی تولید پادکست و آشنایی با نرم افزارهای کاربردی را ویژه اعضا و مربیان قصه‌گو استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، انجمن قصه‌گویی شاخه کانون استان خراسان جنوبی در بیست و دومین نشست خود به منظور ارتقای سطح کیفی پادکست‌های قصه‌گویی و آثار تولیدی مربیان و اعضای استان جهت شرکت در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، نشست توجیهی تولید پادکست و کار با نرم افزارهای کاربردی مربوط به صدا و افکت‌های صوتی را با حضور حجت مساح مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ بیرجند برگزار کرد.

 بر اساس این گزارش مساح در این نشست ضمن بیان مواردی کلی در خصوص ضبط صدا به ویژگی‌های مهم پادکست اشاره کرد و در ادامه به صورت عملی کار با نرم افزار کاربردی(Adobe Audition) را به منظور تدوین فایل‌های صوتی به همکاران آموزش داد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

گفتنی است در این نشست مجازی که همزمان با ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد مربیان و اعضای حاضر نمونه پادکست‌های تولیدی خود را به شاتراک گذاشتند و در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =