قصه گویی و کارگاههای برخط تابستان در نشست استانی مورد بحث قرار گرفت

در نشست استانی مربی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون کردستان که دیروز به صورت مجازی برگزار شد چگونگی برگزاری کارگاه‌های تابستان و جشنواره قصه‌گویی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان،در ابتدای این جلسه سهیلا شیخی ضمن تشکر از عوامل اجرایی کارگاههای برخط فصل بهارگفت: انشاالله شاهد اجرای بهتر فعالیت ها در فصل تابستان باشیم چون فصل تابستان فصل طلایی فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد.

شیخی خاطر نشان ساخت: با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات، از همه همکاران برای شرکت در این فریضه ملی دعوت کرد.

وی همچنین از تلاش تمامی همکاران و همکاران که راستای بهتر برگزار شدن بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی تلاش کرده و تلاش می کنند تشکر کرد و از آنها خواست که با هماهنگی با رابط جشنواره قصه گویی و کارشناسان مربوطه در ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های کانون بر اساس شاخص‌های ارزیابی تلاش مضاعفی داشته باشند و هم مربیان و اعضا و پدربزرگ ها و مادر بزرگها حضوری پررنگ در این جشنواره داشته باشند .

شیخی در ادامه از مربیان خواست که هرچند وقت یکبار خودارزیابی و نقد و بررسی از فعالیت های مرکز و خودشان را داشته باشند که این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میتواند در پیشبرد اهداف کمک کننده باشد.

وی گفت: انتظار است که همه مربیان و همکاران در جشنواره ها و برنامه های کانون حضوری فعال داشته باشند، چیزی که الان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است حضور پررنگ همه همکاران در بخش های مختلف جشنواره قصه گویی است خوشبختانه استان ما از لحاظ قصه گویی استان توانایی است ما می توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و در راستای معرفی اعضا و خانواده هایشان تلاش کنیم .

در ادامه شایسته احمدی رابط و نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون استان  گزارشی از حضور مربیان و اعضا مراکز کانون استان کردستان را ارایه داد و از تلاش همکاران در راستای بهتر برگزار کردن جشنواره تشکر کرده و خواستار تلاش بیشتر در این راستا شد.

گفتنی است بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها، ایثار و از خودگذشتگی با اجرای قصه‌گویی زنده توسط دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادر بزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس www.kanoonfest.ir مراجعه و ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 تیر سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =