آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تابستان کانون پرورش فکری کرمان از ۲۹ خرداد

ثبت‌نام در ۶۱ کارگاه مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۳ تیر ادامه دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۶۱ کارگاه مجازی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت گروه سنی نوباوه(۴+) تا بزرگسال راه‌اندازی کرده است.

بنابر این خبر، کاردستی خلاق، قصه‌گویی و فن بیان، بازی‌های بومی و خلاق، خوشنویسی تحریری، گام‌به‌گام تا اندیشه، حال خوش زندگی، گلدوزی، عروسک‌سازی و عروسک‌بافی، زی‌بافی، نقطه‌کوبی و نجوم کارگاه‌های بارگذاری شده آفرینش‌های فرهنگی این فصل کانون کرمان هستند.

همچنین آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان کرمان کارگاه‌های مجازی نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی و شاهنامه‌خوانی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است.

این در حالی است که، سفالگری، عکاسی، بازیگری، سلفژ و صداسازی، طراحی، نقاشی، پویانمایی، تکه‌چسبانی، تصویرگری دستی و دیجیتال و چاپ روی پارچه کارگاه‌های هنری فصل تابستان کانون کرمان را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir   عضو کانون شوند و در قسمت دوره‌های مجازی استانی و با انتخاب استان کرمان، اطلاعات ۶۱ کارگاه مجازی را مشاهده و ثبت‌نام کنند.

گفتنی است مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان کرمان در مناطقی که وضعیت کرونایی زرد و آبی باشد با برگزاری کارگاه‌های تخصصی حضوری پذیرای کودکان و نوجوانان استان هستند. کلاس‌های مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری از ۱۵ تیرماه آغاز و اواخر شهریور پایان می‌یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =