عضو نوجوان کانون استان کرمانشاه، برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شد

صاحبان آثار برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این مهرواره با موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

 بر همین اساس، شکیبا فرخی، عضو نوجوان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیستون، استان کرمانشاه، در بخش داستان این مهرواره به عنوان برگزیده معرفی شد.

 هم‌چنین در بخش «داستان»، هیات داوران متشکل از «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر؛ «عباس قدیرمحسنی» نویسنده و طنزپرداز ایرانی که بیشتر آثار او در حوزه کودک و نوجوان است و فرزانه رحمانی نویسنده، مدرس و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه مهرواره «یک وعده لبخند»، در گروه‌ سنی نونگاه، ۲۵ اثر و در گروه سنی نوجوان، ۲۳ اثر به عنوان برگزیده معرفی شد.

 «توجه به عناصر و ساختار داستان، هم‌چنین به‌کارگیری صحیح شگردهای طنز و ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده در فراخوان، از جمله ملاک‌های داوری در بخش «داستان» بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =