کد خبر: 305791
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
بازدید 296
تجلیل مدیران کل کانون در چند استان از مدرس قصه‌گویی کانون البرز

مدیران کل کانون در استان‌های البرز، بوشهر، خوزستان و چهارمحال بختیاری با ارسال لوح‌های جداگانه از تلاش های کارشناس فرهنگی کانون البرز،تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، تلاش موفق در جذب اعضا و همکاری در برگزاری کارگاه‌های برخط استان  و تلاش در شکوفایی و تعالی هنر قصه‌گویی در استان البرز، برگزاری کارگاه قصه‌گویی ویژه‌ی اعضای انجمن قصه گویی استان خوزستان و تدریس قصه گویی در انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌های بوشهر و چهارمحال و بختیاری، فعالیت‌هایی بوده است که  طاهره گرمسیری، از  کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بابت آن‌ها  تجلیل شده است.

لازم به توضیح است  این کارشناس تجربه‌ی زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه قصه‌گویی داشته و تا کنون به عنوان قصه‌گو، داور، مدرس و مروج قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی سازمان‌های دیگر فعالیت‌های موثری انجام داده است.

لوح‌های تجلیل طاره گرمسیری در ششمین شورای فرهنگی  کانون استان البرز، روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰  و توسط قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز، به ایشان اهدا شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =