کد خبر: 305812
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
بازدید 329
افتخار آفرینی ۳ عضو کانون گلستان در مهرواره طنز« یک وعده لبخند»

آثار برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی از سوی کانون پرورش فکری استان اردبیل معرفی شدند که در این بین نام ۳ عضو کانون گلستان بعنوان برگزیده دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این مهرواره با موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

بر اساس این خبر، در بخش «شعر» این مهرواره، هیات داوران متشکل از حسین تولایی شاعر و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مهدی مردانی شاعر و کارشناس ادبی کانون استان قزوین و شهریار نعمتی‌هوشیار شاعر و مدرس دانشگاه از میان ۱۱۰ اثر رسیده به دبیرخانه در گروه سنی «نونگاه» ۷ اثر و در گروه سنی «نوجوان» ۱۰ اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند که در این بین فاطمه رضایی اول عضو مرکز فرهنگی هنری گرگان دو و محراب راهواره عضو کانون شماره یک گرگان در گروه سنی نوجوان بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

هم‌چنین در بخش «داستان»، هیات داوران متشکل از «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر؛ «عباس قدیرمحسنی» نویسنده و طنزپرداز ایرانی که بیشتر آثار او در حوزه کودک و نوجوان است و فرزانه رحمانی نویسنده، مدرس و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه مهرواره «یک وعده لبخند»، در گروه‌ سنی نونگاه، ۲۵ اثر و در گروه سنی نوجوان، ۲۳ اثر به عنوان برگزیده معرفی شد که نگین پودینه عضو کانون گنبد کاووس در گروه سنی نونگاه عنوان برگزیده را از آن خود کرد.


علاقه‌مندان برای آگاهی از نتایج این مهرواره و اسامی برگزدیگان بخش‌های مختلف می‌توانند به پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی:kanoonnews.ir  مراجعه کنند.

فهرست اسامی برگزیدگان بخش شعر مهرواره «یک وعده لبخند»

فهرست اسامی برگزیدگان بخش داستان مهرواره «یک وعده لبخند»

فهرست اسامی برگزیدگان بخش اینفوگرافی مهرواره «یک وعده لبخند»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =